Spoorlijn en nieuwe station Eemshaven officieel geopend door koning Willem-Alexander
Koning Willem-Alexander opende woensdag 20 juni officieel de spoorlijn Roodeschool – Eemshaven en het station Eemshaven. Hij kreeg hierbij hulp van twee kinderen van het eiland Borkum en uit de gemeente Eemsmond. Sinds eind maart rijdt de trein dagelijks al een aantal keren door van Roodeschool naar het station Eemshaven, maar nu is het station…


