Nieuwe hoog- en middenspanningsstations in omgeving Delfzijl
Het ministerie voor Economische Zaken en Klimaat is een verkenning gestart naar de aanleg van nieuwe hoog- en middenspanningsstations in de omgeving van Delfzijl. TenneT en regionale netbeheerder Enexis willen de hoog- en middenspanningsstations bouwen. De beoogde locatie voor de nieuw te bouwen hoog- en middenspanningsstations is het terrein waar nu Solar Park Delfzijl is…


